Latvijas Pasts Izmaiņas
Pasts

No 26. aprīļa mainīsies Vērgales pasta nodaļas darbības modelis, darbalaiks un atrašanās vieta, pielāgojot to iedzīvotāju vajadzībām.

No 26. aprīļa Vērgales pagastā visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst. 8.30 līdz 9.30 tiks nodrošināti Vērgales pagasta pārvaldes telpās Vērgalē. Ārpus pasta pakalpojumu sniegšanas vietas darbalaika iedzīvotāji varēs izvēlēties pasta pakalpojumus saņemt arī pie pastnieka savā dzīvesvietā.

Tāpat kā līdz šim Vērgales pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina VAS “Latvijas Pasts”: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu – vēstules, pastkartes, sīkpakas, bandroles – saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.

Pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: +371 27008001 vai +371 67008001.

Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem būs iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Vērgales pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni +371 27008001 vai +371 67008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu.

Vērgales iedzīvotāji par jaunām pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs.

Informāciju sagatavojusi:

Sanita Dejus,

Dienvidkurzemes novada

sabiedrisko attiecību speciāliste

t.: +371 22187937

e-pasts: sanita.dejus@dkn.lv