Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) ir pakalpojumu pieteikšanas vietas Dienvidkurzemes novada pašvaldībā, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus.
VPVKAC klientu apkalpošanas speciālisti
Dienvidkurzemes novada valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) sniedz atbalstu, informāciju un konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par valsts iestāžu pakalpojumiem, valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu un nodrošina informāciju, atbalstu, konsultāciju valsts pārvaldes portālā www.latvija.gov.lv ievietoto e-pakalpojumu lietošanā, darbā ar datoru, e-parakstu un e-adresi, kā arī par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem.
UZMANĪBU – SVARĪGI!
Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte.
Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.
Atkarībā no pakalpojuma specifikas var būt nepieciešami papildu dokumenti, tāpēc iesakām iepazīties ar izvēlētā pakalpojuma aprakstu, kas atrodams, uzklikšķinot uz saites, kas iekļauta pakalpojuma nosaukumā.
Valsts iestāžu pakalpojumi VPVKAC: