Dienvidkurzemes novada dome apstiprinājusi Dienvidkurzemes novada zīmola un mārketinga komunikācijas stratēģiju 2025.–2029. gadam, kas nosaka novada identitātes un komunikācijas virzienus nākamajiem pieciem gadiem. Tā izstrādāta sadarbībā ar SIA “WKND”, balstoties uz izpēti, intervijām ar pašvaldības, iestāžu pārstāvjiem un iedzīvotājiem, kā arī esošo komunikācijas un stratēģisko dokumentu analīzi.
Stratēģijas mērķis ir pakāpeniski veidot vienotu Dienvidkurzemes novada tēlu, veicinot iedzīvotāju piederības sajūtu, sekmējot saliedētību un iesaisti, nostiprinot novadu kā pievilcīgu dzīvesvietu, attīstot to kā unikālu tūrisma galamērķi un veidojot labvēlīgu vidi uzņēmējdarbībai un investīcijām.
Stratēģija pieejama pašvaldības tīmekļa vietnē www.dienvidkurzemesnovads.lv sadaļā “Pašvaldība”, Attīstība/Attīstības plānošanas dokumenti. Par tās ieviešanu un ikgadēju uzraudzību atbildīga Dienvidkurzemes novada Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa.